10 برند برتر عینک آفتابی در جهان

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

10 برند برتر عینک آفتابی جهان


عینک آفتابی فقط راهی برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید نیست بلکه می تواند یک بیانیه ی مد شخصی و یک اکسسوری سرگرم کننده باشد که استایل شما را کامل کند.

بهترین برندهای عینک آفتابی موجود در بازار، عینک هایی هستند که کیفیت و مد روز را با هم ترکیب می کنند.
فکر کنید:
Ray-Ban، Oliver Peoples و Prada، فقط نام چند برندی هستند که ممکن است بشناسید.

هر یک از این برندها ، عینک‌های آفتابی درجه یک تولید می‌کنند که طراحی بارز، ساخت بی‌عیب و نقص ، مواد بادوام و عدسیهای باکیفیت  آنها را از برندهای رقیب متمایز می‌کنند که 100٪ از چشمان  شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید محافظت می‌کند.

بنابراین، چه به دنبال یک عینک منحصر به فرد باشید یا یک ظاهر کلاسیک تر، مطمئناً جفت مناسب برای شخصیت خود را از یکی از برندهای عینک آفتابی زیر پیدا خواهید کرد.

10 برند برتر عینک آفتابی
 


 

1. ری‌بن

جای تعجب نیست که Ray-Ban برترین برند عینک آفتابی در جهان است. 

به هر حال، این برند میراثی بیش از 90 سال است که عینک‌های آفتابی بسیار باکیفیت و شیک تولید میکند . مدل خلبانی آن در واقع برای استفاده نظامی در صنعت هوانوردی طراحی شده بود اما در سال 1937 به صورت عمومی عرضه شد . 

امروزه عینک‌های آفتابی Wayfarer برند ریبن یکی از شناخته‌شده‌ترین اکسسوری‌های مد در جهان هستند . این برند توسط چهره های به همان اندازه نمادین پوشیده شده اند . از محمدعلی کلی و رئیس جمهور ایالات متحده ،جان اف کندی گرفته تا باب دیلن و مایکل جکسون و... که به ری بن برای نسل ها کمک کرده اند که "جداب ترین مدل عینک آفتابی" را تعریف کند.

محبوبیت بسیار زیاد همچنین تضمین کرد که سبک ری بن راه خود را به مدلهای آینه ای یا همان فلش لنز باز کند. به عنوان مثال، مارلون براندو، بازیگر محبوب، به ویژه در فیلم The Wild One از مدل خلبانی استفاده می کرد ، در حالی که کلینت ایستوود در فیلم هری کثیف، مدل Balorama را به شهرت رساند . از دیگر فیلم‌های کوتاه مشهور سینمایی می‌توان به تیم راث با مدلهای کلابمستر در فیلم‌های Reservoir Dogs و «برادران آبی» در بازی Wayfarers اشاره کرد. 

اگر به دنبال ظاهری غیرقابل رقابت و نمادین  هستید، Ray-Ban باید برند مورد علاقه شما باشد. 

دلیل دیگری که Ray-Ban با وجود رقابت سخت سایر برندهای عینک آفتابی، برندی برتر است ،طیف گسترده‌ای از مدلهای فریم برای انتخاب، به‌علاوه قیمت‌های متنوعی دارد که با هر بودجه‌ای مطابقت دارد .



 

 

2. اوکلی

Oakley یکی دیگر از برندهای محبوب است که به خاطر عینک های آفتابی برتر خود در سطح بین المللی مشهور است. 

از زمان معرفی اولین جفت عینک آفتابی خود - مدل Factory Pilot Eyeshades - در سال 1984، Oakley برند منتخب افرادی بوده است که در ورزش ها و فعالیت های فضای باز شرکت می کنند. حال و هوای اسپرت سایه‌های این برند در حال حاضر امضای آن است و اوکلی را از رقبا متمایز می‌کند. 

در طی چندین سال، عینک‌های Oakley به یک برند رایج عینک آفتابی تبدیل شدند، هرچند که البته همچنان یکی از لوازم جانبی ضروری برای ورزشکاران و افرادی با سبک زندگی فعال هستند. محبوبیت بیشتر این شرکت در دهه 1990 به اوج خود رسید، زمانی که به نظر می رسید تقریباً همه از عینک آفتابی Oakley استفاده می کنند. 

یکی از مزایای کلیدی این عینک آفتابی این است که سبک اسپرت را با لنزهای پلاریزه ترکیب می‌کند که از چشمان شما در برابر تابش خیره کننده محافظت می‌کند و دیدن انعکاس‌های گذشته را - به ویژه روی آب - آسان‌تر می‌کند. 

این باعث می‌شود پیشنهادات اوکلی برای افرادی مانند گوئن یورگنسن، ورزشکار سه‌گانه المپیک آمریکایی، که مجبور به رقابت در شرایط نوری مختلف است، یا بازیکن والیبال المپیک، کری والش، که هنگام استفاده از این عینک کنتراست واضح‌تری بین توپ و آسمان پیدا کرده است، عالی باشد.

افراد غیر ورزشکار نیز اینها را گزینه ای ایده آل می دانند، زیرا در روزهای آفتابی روشن، تابش خیره کننده را کاهش می دهند. 





3. مائوجیم

این برند باکیفیت برای مدتی خط عینک آفتابی خود را فقط در هاوایی تولید می‌کرد، جایی که بنیانگذاران شرکت برای اولین بار از طراحی سایه‌هایی برای مقابله با نور شدید خورشید در جزایر الهام گرفتند. 

هنگامی که آنها به سرزمین اصلی ایالات متحده رسیدند، فروش عینک آفتابی Maui Jim افزایش یافت. این به این دلیل است که این برند فناوری لنز با کیفیتی را ارائه می دهد که به افراد امکان می دهد رنگ ها را درخشان تر و محیط اطراف خود را واضح تر ببینند. 

امروزه این سایه‌ها در دنیای مد روز محبوب هستند و می‌توانید عینک‌های آفتابی اسپرت و مد روز را متناسب با هر سلیقه‌ای پیدا کنید. آنها همچنین گزینه لنزهای تجویزی یا بدون نسخه را ارائه می دهند. 

Maui Jim به دلیل کیفیت بادوام عینک آفتابی خود با موفقیت با سایر برندهای لوکس رقابت می کند. مسافران مکرر و عاشقان ساحل به خصوص ورزش مائوئی جیم را دوست دارند. 



 

4. امریکن اوپتیکال

American Optical یکی دیگر از برندهای معروف عینک آفتابی است - و همچنین یکی از طولانی ترین برندهای جهان با بیش از دو قرن تولید.

در حالی که اولین عینک‌های آفتابی آن‌ها عینک‌های ساده با لنزهای رنگی در رنگ‌های مختلف بودند، American Optical در طول سال‌ها از فناوری نوآورانه‌ای استقبال کرد که آنها را به خط مقدم صنعت رساند.

این برند در اواسط قرن بیستم با ساخت عینک‌های آفتابی فضانورد نیل آرمسترانگ و سایر خدمه آپولو 11 در اولین فرود روی ماه جهان، محبوبیت بیشتری پیدا کرد، رویدادی که میلیون‌ها نفر از تلویزیون تماشا کردند. 

امریکن اپتیکال بیشتر به دلیل تولید عینک های آفتابی محکم و بادوام شناخته شده است - یک جفت از این برند برتر به راحتی می تواند سال ها دوام بیاورد و آن را به یک سرمایه گذاری با کیفیت تبدیل می کند. 
 



 

5. تام فورد

برند تام فورد از زمان آغاز به کار خود در سال 2005، نشان خود را در صنعت مد گذاشته است. بنیانگذار تام فورد، در سطح بین المللی به عنوان یکی از موفق ترین طراحان جهان شهرت دارد.  

عینک آفتابی تام فورد با 100% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و فریم باریک برای نمایه‌ای شیک، تقاضای زیادی برای عینک‌های آفتابی تام فورد دارد و یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. از جمله طرح‌های معروف می‌توان به سبک‌های هوانورد، گربه‌ای و پیچ‌دار اشاره کرد. 

مجموعه عینک های آفتابی تام فورد همچنین شامل فریم های مربعی شکل بزرگ برای کسانی است که خواهان ظاهر تمام عیار VIP هستند. این همان سبکی است که «جیمز باند» دنیل کریگ در فیلم « اسپکتر» استفاده کرد !



 

6. پرسل

Persol (که به "برای آفتاب" ترجمه می شود) یکی دیگر از برندهای محبوب عینک آفتابی در صحنه بین المللی است. مانند ری بن، تاریخچه آن به دهه 1900 باز می گردد. 

پرسول لنزهای زرد-قهوه‌ای مشخص خود را در سال 1920 معرفی کرد، اما این برند تا 50 سال بعد که نماد ضدفرهنگ استیو مک‌کوئین، یک جفت عینک آفتابی Persol 714 را در فیلم هیجان‌انگیز The Thomas Crown Affair در سال 1968 به کار برد، به یک موفقیت بزرگ تبدیل نشد . استیو مک کوئین پرسول 714 از آن زمان ظاهر شد و به محبوب ترین مدل در بین طیف گسترده ای از سبک های این برند تبدیل شده است. 

این برند عینک های آفتابی بادوامی را ارائه می دهد که ثابت شده است تا سال ها دوام دارند. علاوه بر این، Persol دارای حق ثبت اختراع برای اولین سیستم ساقه انعطاف پذیر جهان است، فناوری که به شما امکان می دهد فریم های براق را به آرامی خم کنید تا بهتر با شکل صورت شما مطابقت داشته باشد.




 

7. اولیور پیپلز

پس از شروع به عنوان یک برند هالیوود در دهه 1980، الیور پیپلز همچنان در صنعت مد موج می زند. سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل، تغییر شکل یافته و متناسب با طیفی از ظاهرهای مدرن، به Oliver Peoples کمک کرده است تا به یکی از بهترین مارک های عینک آفتابی جهان تبدیل شود و طرح هایی متمایز از رقبای خود داشته باشد. 

عینک آفتابی Oliver Peoples به دلیل جزئیات عالی و فریم متمایز خود شناخته شده است. لنزهای اختصاصی با محافظت 100٪ در برابر اشعه های UVA و UVB، مواد با کیفیت بالا و لولاهای هفت لوله را به آن اضافه کنید - در مقایسه با لولاهای سه لوله عینک های استاندارد - و یک محصول ضد آفتاب واقعاً منحصر به فرد (و بسیار دور) خواهید داشت. بادوام تر).

اخیراً، این برند محبوب با املاک ستارگان سینما، کری گرانت و گریگوری پک ، همکاری کرده است، که بازتابی از الهامات همیشگی طراحان آن - ظرافت و استعداد قدیمی هالیوود است. 




 

8. پرادا

این برند که توسط برادران ماریو و مارتینو پرادا در ایتالیا تأسیس شده است ، نماد کلاس، ظرافت و تجمل است. 

در حالی که این شرکت ممکن است بیشتر به خاطر پوشاک و کفش‌های طراحان سطح بالا شناخته شود، عینک‌های آفتابی شیک و پیچیده آن‌ها به همان اندازه توسط مدگراها و منتقدان مد از سراسر جهان مشهور شده‌اند. 

برند پرادا پیچیدگی و سبک را تعریف می‌کند و طیفی از طرح‌های بی‌عیب و نقص را با انتخاب قاب‌ها ارائه می‌کند که از رنگارنگ و نوآورانه تا عجیب و غریب و قدیمی را شامل می‌شود. 

برخی از طرح های عینک آفتابی ارائه شده توسط پرادا شامل فریم های پروانه ای، چشم گربه ای و بیضی است. مهم نیست که چه مدلی را انتخاب می کنید، مطمئناً موافقید که عینک آفتابی پرادا یکی از بهترین های موجود در بازار امروز است.




9. MYKITA

MYKITA برنده جایزه یکی از برترین برندهای عینک آفتابی طراح در اطراف است که به خاطر رنگ‌های مد روز که مهارت‌های فوق‌العاده را برجسته می‌کند، شناخته شده است. 

این برند عینک‌های آفتابی را ارائه می‌کند که با استفاده از فناوری‌های نوآورانه که شرکت را متمایز می‌کند، طراحی، و سپس با دست در خانه ساخته می‌شوند. 

در حالی که زیبایی طراحی کلی سادگی است، عینک‌های آفتابی MYKITA راه‌حل‌های ظریفی را برای کوچک‌ترین مکانیک‌ها نیز در خود جای می‌دهند - که با لولای مارپیچی ثبت‌شده و سایر عناصر کاربردی که به ویژگی‌های شیک سایه‌هایشان تبدیل شده‌اند، مشهود است.

این شرکت همچنین از این نظر منحصر به فرد است که با سایر برندهای محبوب عینک آفتابی مانند Maison Margiela و Moncler همکاری کرده است. عینک آفتابی MYKITA با دوام و استایلی که در آن وجود ندارد، برای سالیان متمادی دوام خواهند داشت و در عین حال شما را در اوج مد نگه می دارند. 




10. رندولف

Randolph یک برند عینک آفتابی لوکس است که برخی از غیر قابل تخریب ترین عینک های موجود در بازار را ارائه می دهد. 

این شرکت محصولات برتر را تضمین می کند، و این ادعاهای کیفیت توسط مشتریان وفادار، از جمله دولت ایالات متحده، که برای چندین دهه خلبانان نظامی خود را با عینک آفتابی Randolph تجهیز کرده است، پشتیبانی می شود. 

این تا حدی به این دلیل است که لنزها ضد انعکاس، مقاوم در برابر خش، بدون اعوجاج هستند و 100% اشعه های UVA و UVB خورشید را برای حداکثر محافظت از چشم مسدود می کنند. 

این عینک آفتابی نیز اتفاقا بسیار شیک است. 

بسیاری از سلبریتی های مشهور هالیوود - از جمله تام کروز، الن دی جنرس، جانی دپ و امی آدامز - به طور مرتب در زندگی روزمره خود عینک آفتابی راندولف می زنند، در حالی که دیگران آن را روی صفحه های بزرگ و کوچک همه جا تکان می دهند. به عنوان مثال، مدل هوانورد روی جان هام در فیلم مردان دیوانه ، بری لارسن در کاپیتان مارول و وندل پیرس در جک رایان و بسیاری دیگر دیده شده است.

منبع : سایت https://www.allaboutvision.com/

مطالب اخیر

پرداخت امن
ارسال رایگان
امکان پرداخت در زمان تحویل کالا
نشانی : تهران ، شهرک غرب ، خیابان مهستان ، مجتمع تجاری مهستان ، طبقه اول ، شماره 35S
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۷۴۴۳۰
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.