آیا عینک ری‌-بن ارزش خریدن دارد؟

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

ری‌-بن (Ray-Ban) یک برند سمبلیک در سراسر جهان است که مورد علاقه مردم قرار گرفته. استایل باورنکردنی، کیفیت بالا و ارزنده بودن، آن را به انتخابی عالی برای بسیاری از مردم جهان تبدیل کرده است. در ادامه بخوانید تا بدانید چرا خرید عینک ری‌-بن ارزشش را دارد.

 ری‌-بن چگونه شروع کرد؟
نیروی هوایی ارتش ایالات متحده آمریکا به عینک جدیدی نیاز داشت تا به کاهش سردرد و فشار چشم خلبانان از شرایط روشن در آسمان کمک کند. 
بنابراین در سال 1936 با سفارش به کمپانی بزرگ بوش اند لامب (Bausch & Lomb) آمریکا، اولین عینک آفتابی خلبانی خود را تولید و به دنیا معرفی کرد.


 ری‌-بن مخترع مدل حلبانی 
این شرکت سبک Aviator را اختراع کرد که یک وسیله جانبی کاربردی برای محافظت از چشم خلبانان در آسمان بود. این مدل با عدسی بزرگ برای پوشش بیشتر در برابر آفتاب و فناوری ضد تابش گزینه‌ی مناسبی برای خلبانان محسوب میشد. در همان زمان بود که آنها برای اولین بار عدسی سبز معروف G-15 خود را ابداع کردند که دید طبیعی را در هنگام استفاده به خلبانان می‌داد. سبک منحصر به فرد Ray-Ban Aviator خیلی زود به یکی از مدهای مورد علاقه و ترند خارج از صنعت هوانوردی تبدیل شد.


از همان ابتدا،  ری‌-بن در صنعت عینک نوآوری کرده بود و با مدل خلبانی خود، خیلی زود طرفداران زیادی را در سراسر آمریکا به سوی خود جلب کرده بود.



مدلی که آنها انتخاب می‌کردند به اندازه کافی تکامل یافته و به‌روز بود که با هر استایل و پوششی مطابقت داشت. تا اینکه ری‌بن از مدل‌های بعدی خود همچون Wayfarer، Clubmaster و ROUND METAL  رونمایی کرد و برای همیشه چشم جهانیان را به خود خیره کرد و خود را در زمره‌ی 3 برند برتر جهان قرار داد و سپس این برند پس از 62 سال فعالیت حرفه‌ای، در سال 1999 توسط مجموعه عینک‌های لوکس گروه Luxottica ایتالیا خریداری شد.

درست از همین جا بود که لوکسوتیکا (ایتالیا) اوج خلاقیت و کیفیت را ادغام کرد و توانایی‌اش را به رخ جهانیان کشید تا جایی که امروزه رفته‌رفته فناوریهای جدیدی چون پلاریزه  (Polarized) و کرومانس  (CHROMANCE) را در عینک‌های آفتابی ری‌-بن گنجاند تا مثل همیشه در دنیای رقابت اولین بوده و بدرخشد.

کدام افراد مشهور ری‌بن می‌زنند؟
نام بردن از افراد مشهوری که ری‌بن  نمی‌زنند بسیار ساده تر است! این برند بین انواع بازیگران هالیوود، مجریان و شخصیت های تلویزیونی محبوب است.
برخی از برجسته ترین طرفداران مشهور عبارتند از:
تام کروز
هایلی بیبر
ریحانا
اما واتسون

سیلوستر استالونه
کیت میدلتون
پریانکا چوپرا
تیلور سویفت و 
لیست ادامه دارد...



وقتی این تعداد از مردم یک برند را تایید می‌کنند (بدون اینکه برای انجام آن پولی دریافت کنند)، نشانه آن است که برند قطعاً کاری را درست انجام می‌دهد.

آیا ری‌-بن ارزش این قیمت را دارد؟
اگرچه این برند تجاری به گرانی برخی از برندهای مطرح مانند Chloe و Jimmy Choo نیست ، اما هنوز از برندهای اقتصادی و ارزان قیمت مانند Polaroid و Le Specs گران تر است.اما با توجه به کیفیت بالای متریال فریم‌ها و عدسی‌ها ، قیمت متوسط ری‌-بن یکی از دلایل محبوبیت جهانی این برند است. اگر به دنبال یک عینک آفتابی عالی با قیمت متوسط هستید ، کیفیت عالی و شفافیت دید و توجه به جزئیات این فریم‌ها قیمت را توجیه میکنند.
اگر به دنبال پیشنهادهای ری‌-بن برای عینک آفتابی هستید، در مجموعه‌ی ریبنیران  می‌توانید مناسب‌ترین عینک را جهت تکمیل استایل و مناسب استفاده در شرایط آب و هوایی محل سکونت خود انتخاب و خرید کنید .
مدل‌های مختلف را به صورت مجازی امتحان کنید . در ریبنیران بدلیل وجود رنگ‌بندی و سایزبندی شما می‌توانید برای خود و پارتنرتان بصورت ست انتخاب و خرید کنید.

کدام مدل های Ray-Ban بهترین هستند؟
انتخاب سخت است! در مجموعه آنها سبک های شگفت انگیز زیادی وجود دارد، اما در اینجا اغلب از محبوب‌ترین مدل‌ها به همراه برخی از مدل های مورد علاقه جدیدتر آورده شده است.

مدل: ویفرر (WAYFARER)


هم اکنون خرید کنید

مدل: خلبانی (AVIATOR)


هم اکنون خرید کنید

مدل: کلابمستر (CLUBMASTER)


هم اکنون خرید کنید

از خرید ری‌بن تقلبی و فیک اجتناب کنید.
ری‌بن به عنوان یک برند محبوب، یکی از پر تقلب‌ترین محصولات در جهان است. شما باید بدانید که هنگام احراز هویت محصول باید به چه مواردی توجه کنید، اگر مطمئن نیستید، وبلاگ ما را در مورد چگونگی شناسایی Ray-Ban های جعلی برای چند نکته مفید بخوانید. شما همیشه باید عینک Ray-Ban خود را از خرده فروشان معتبر خریداری کنید،
ریبنیران محصولات خود را جهت حفظ حریم قانونی و اطمینان خریدار تضمین می‌کند.

جهت مشاوره قبل از خرید با پشتیبانی سایت تماس یگیرید و همچنین جهت خرید حضوری، از روز قبل هماهنگ کنید.
تهران، شهرک غرب، خیابان مهستان، مجتمع تجاری مهستان، طبقه اول، شماره ٣5S (مرکز فروش عمده و پشتیبانی فروش آنلاین )
02188574430
09122505197

مطالب اخیر

پرداخت امن
ارسال رایگان
امکان پرداخت در زمان تحویل کالا
نشانی : تهران ، شهرک غرب ، خیابان مهستان ، مجتمع تجاری مهستان ، طبقه اول ، شماره 35S
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۷۴۴۳۰
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.